Negativity is mind pollution

Allmänt / Permalink / 0
Ordning och reda. Överallt. Det är ett nytt år och nya utmaningar. De gamla är nu arkiverade och lärdomarna är dragna. Bokslutet är gjort. Min inre revisor har färgmarkerat vissa poster i mitt liv, så budgeten inför det kommande året skiljer sig en hel del från året som var. På gott och på ont. Kanske svaret beror på vem som uppmärksammar min omorganisation. Men eftersom jag är VD för mitt eget välbefinnande kommer jag att göra kraftiga nedskärningar och omprioriteringar för att kunna utvecklas och satsa på det som verkligen är betydelsefullt. För mig.
I spent most of my life believing that I never did enough, when in truth, I was doing far too much
It was just for the wrong people
 
Socrates: to do is to be
Plato: to be is to do
Scooby: do be do
 
Jag ska bejaka min inre Scooby det här året❤
 
 
 
Till top